Når du udfylder formularen herunder og til sidst trykker på Indsend Arrangement, sendes dit arrangement til ansvarlig for Veteranportalen til endelig offentliggørelse.
Ansvarlig skal ikke godkende dit/jeres arrangements indhold, men kun sørge for, at der er skrevet i de rigtigt felter, således at dit/jeres arrangement er søgbart.
Da alle kan indsende arrangementer, vil der også tilgå arrangementer, hvis lødighed ikke egner sig til udgivelse, og også input som er ren spam. Disse arrangement vil blive slettet. Hvis ansvarlig er i tvivl om arrangement, vil personen der har lagt det op blive kontaktet.
Arrangementer vil blive offentliggjort så hurtigt som muligt.
Skulle du få ændringer til oplagte arrangementer, så udfyld formular igen og anfør under Detaljer hvilket arrangement der skal slettes.
Bemærkninger/vejledning til udfyldelse af formular
- Lokationsnavn = navnet på stedet hvor arrangementet afholdes, f.eks. Kastellet. Hvis arrangementet f.eks. er vandreture, så anføres startstedet/mødestedet.
- Læg mærke til, at du kan lave gentagne arrangementer. F.eks hvis veterancafeen har åbent hver onsdag. Hvis der er lukkedage så skriv det i detaljer, og ansvarlig vil slette disse dage fra oversigten.
- I feltet Stat/Provins skrives i hvilken kommune arrangementet gennemføres. (kan bruges af kommunernes veteranaktører til at finde lokale Events.
- Anfør Region (f.eks. Nordjylland). Der anvendes de officielle regioner som er , Hovedstaden, Sjælland, Syddanmark, Midtjylland og Nordjylland. Regioner bruges som søgekriterium.
- I detaljer kan I anføre alt. Følgende skal dog anføres:
- Arrangøren: Organisation/café/privatperson (navn).
- En kort beskrivelse af dit/jeres arrangement.
- Gerne link til jeres hjemmeside eller facebookside, hvor I selv har offentliggjort arrangementet.
- Kontaktmulighed hvis I ikke har en hjemme- eller facebookside.
- Hvis arrangementet kun er for bestemt kreds, f.eks. veteraner i en bestemt kommune.
- Tilmelding til dit/jeres arrangement kan ikke gennemføres på Veteranportalen. Der henvises til den hjemme- eller Facebookside hvor arrangementet oprindeligt er lagt op. Alternativt kan der henvises til en anden måde at lave tilmelding på, f.eks. telefon eller mail. Veteranportalen er ikke ansvarlig for, om bidragydere lever op til gældende persondatalov.
- Vælg en eller flere kategori(er), bruges som søgekriterium. (Hvis der ikke er en kategori som dækker jeres arrangement, så foreslå en under detaljer).
- Nogle browsere giver ikke mulighed for at lægge billeder op direkte fra formularen , selvom formularen giver mulighed herfor. Hvis der alligevel ønskes et billede på arrangementet så send det til webmaster@veteranstotten.dk.
Fik du det hele med?
Hvis ikke så læs instruktionen over formularen igen.